چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

ای روزگــار . . .
از خط خطی هایـم ساده نـگذر . . . !
بــه یـاد داشتــه باش . . .
این دلـنـوشـتـه ها را یک دل، نـوشـــتــه. . . !

پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۲ , ۲۲:۱۶
    آرزو
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۲ , ۰۸:۴۵
    زندگی
  • ۲
  • ۰

چه لطیف است حس آغازی دوباره ...

 

چه زیباست رسیدن دوباره

 

به روز زیبای آغاز نفس کشیدن ...

 

و چه اندازه عجیب است ...

 

روز ابتدای بودن ... 

 

وچه اندازه شیرین است امروز ... 

 

روز میلاد من ...

 

روز من ...

 

روزی که آمدم ...

 

  • ۹۲/۰۲/۳۰
  • میثم رستمی

نظرات (۲)

سلام برادر
من نمیدونستم ولی با تاخیر تولدتو مبارک
ایشالا سال های سال سالم و سعادتمند زیر سایه پدر و مادرت زندگی کنی
پاسخ:
ممنون دکتر جان
سلام گل پسر منم نمیدونستم تولدت با تولدت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی