چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

ای روزگــار . . .
از خط خطی هایـم ساده نـگذر . . . !
بــه یـاد داشتــه باش . . .
این دلـنـوشـتـه ها را یک دل، نـوشـــتــه. . . !

پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۲ , ۲۲:۱۶
    آرزو
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۲ , ۰۸:۴۵
    زندگی
  • ۱
  • ۰

بماند

حضرت امیر(ع) می‏فرمایند:
«کمترین پاداش روزه ‏داران آن است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته‏ ای آنان را ندا می‏دهد و می‏گوید:
مژده باد بر شما ای بندگان خدا، که خداوند گناهان گذشته شما را بخشود. پس مواظب باشید که از این پس چه می‏کنید»

پروردگارا

این که در آنچه از عمر من رفته چقدر تو را از یاد بردم بماند، این که چقدر رضایت تو را فراموش کرده ام بماند، این که از خوان نعمت تو بهره بردم اما کفران نعمت کرده ام بماند، اینکه بارها به من لطف کردی و خطاهای من رو پوشاندی بماند، این که به من فرصت دادی تا دوباره ماه رمضان را ببینم بماند، این که فرصت دادی تا باز شبهای قدر رو تجربه کنم بماند، این که توی این ماه چقدر از رحمتت رو از دست دادم بماند و هزاران هراز بماند و حسرت دیگر که بماند در این گذر عمر

پروردگارا به حق این آخرین لحظه های ماه رمضان فرصت دوباره دیدن این ماه را به من و تمام بندگانت مرحمت کن.

آمین


http://meysamrostami.ir//

  • ۹۲/۰۵/۱۷
  • میثم رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی