چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

ای روزگــار . . .
از خط خطی هایـم ساده نـگذر . . . !
بــه یـاد داشتــه باش . . .
این دلـنـوشـتـه ها را یک دل، نـوشـــتــه. . . !

پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۲ , ۲۲:۱۶
    آرزو
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۲ , ۰۸:۴۵
    زندگی
  • ۱
  • ۰

ساعات آخر 91 -1

حالا که این مطلب رو مینویسم حدود 62 ساعت 40 دقیقه تا پایان سال 1391 ه.ش وقت هست.

دوست دارم این آخرین ساعات سال رو کمی بیشتر فکر کنم، نمی دونم چرا انسان این قدر به گذر زمان کم اهمیت میده (نه این که من اهمیت میدم). زمان تنها چیزیه که سرنوشت انسان ها در اون رشد میکنم و شکل میگیره.

سالی که گذشت با یه خاطره ی ظاهرا تلخ از سال 90 شروع شد، یه تلاش که شاید از دید مادی نتیجه ای نداشت اما حتما خدا خیری رو درش دیده بود که این تلاش ها به نتیجه نرسید، و البته با یه موضوع سر در گم کننده شاید شیرین شاید تلخ، زمان زیادی رو صرف این موضوع کردم با خیلی ها مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که به این موضوع فکر نکنم اما هنوز هم گاهی این موضوع باعث میشه تا کمی بیشتر به اعمال و رفتارم و اهدافم برای آینده فکر کنم.

تابستان 91 خاطر ه ی تلخی برای من داشت مادر بزرگ مادرم فوت کرد، نمیدونید چقدر دلم براش تنگ شده. پایان فصل دوم سال با قبول شدنم توی تغییر رشته و گرفتن مدرکم توی ویندوز سرور همراه بود.

ادامه دارد . . .

  • ۹۱/۱۲/۲۷
  • میثم رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی