چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

چند خط، چند جمله

دلم آسمان "جمعه" است؛ می گیرد و نمی بارد.........!

ای روزگــار . . .
از خط خطی هایـم ساده نـگذر . . . !
بــه یـاد داشتــه باش . . .
این دلـنـوشـتـه ها را یک دل، نـوشـــتــه. . . !

پیام های کوتاه
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۲ , ۲۲:۱۶
    آرزو
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۲ , ۰۸:۴۵
    زندگی
  • ۱
  • ۰

ساعات آخر 91 -2

سلام
حدود 33ساعت تا تحویل سال 92 وقت هست، برای نگاه کرده به آنچه که در این یک سال انجام دادم.
در رابطه با اتفاقاتی که در دوماه اول سال افتاد کمی براتون گفتم اما در مورد دوماه دوم سال:

خوب راستش امسال محرم چندان خوب نبود نه اینکه محرم بد باشه نه، من امسال اون فیضی رو که هر سال از محرم میبردم نبردم البته به نظر خودم نمی دونم چرا اما احساس می کنم امسال خیلی درجا زدم با این که می خواستم به خدا نزدیک تر بشم اما انگار دور تر شدم  . . .


عقد داییم شاید یکی از مهمترین اتفاقات نیمه دوم سال بود امیدوارم خوش بخت بشن

راستش چنان حال مساعدی برای نوشتن ندارم فعلا
شب خوش
  • ۹۱/۱۲/۲۸
  • میثم رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی